keskiviikkona, kesäkuuta 06, 2007

Älä tule täti kylään....

Tänään pitäisi sitten alkaa kuukautiset. Vielä ei kuulu eikä näy, mutta olen melko varma että sieltähän ne tulevat taas...

Olin jo viime perjantaina malttamaton ja tein raskaustestin. Miksi lie, sillä eihän sen pitäisi kai niin aikaisessa vaiheessa näyttää mitään, ja negatiivinenhan se myös oli. Onneksi noita testejä saa nykyään aika edullisesti marketeista...

Emme ole nyt puhuneet lapsiprojektistamme mitään. Totesin vain silloin viime perjantaina kumppanileni, että en ole raskaana. Pettynyt oli selvästi. Kierto kierron jälkeen minulla pelottaa enemmän. Ehkäpä pitäisi oikeasti nyt vain ajatella, että ei tule raskaaksi ja sillä selvä. Joka kuukausittainen jännittäminen tuntuu aika rankalta. Hatunnosto vain kaikille lapsettomuushoidoissa käyville, teissä on kyllä uskomaton määrä sinnikkyyttä! Minä meinaan luovuttaa jo alkumetreillä.

Taloriidassa sitten kai minä taivuin, ja nyt katselemme valmista taloa. Myös tonttiasia on kuitenkin sovittu laitettavaksi seurantaan, katsotaan nyt sitten kumpi löytyy ensin, unelmien talo vai tontti.

Jahas, ja taas minä jaarittelen työajalla. Nyt töihin, mars! (ja mielessä pyörii koko ajan hokema, että älä tule "täti" kylään, älä tule täti kylään... Tuo täti -nimitys kuukautisista on aika hauska, en tuntenut ennen blogimaailmaa. Mietin aluksi vain, että onpa kaikilla hankalia sukulaisia... =) Blondi mikä blondi.

Ei kommentteja: