perjantaina, kesäkuuta 08, 2007

Punertava haamu

Haamuviiva jatkuu, nyt kylläkin vahvempana ja punertavampana. Viime yön näin unia erilaisista raskaustesteistä joita olin tehnyt väärin...

Eli kyllä se nyt siltä näyttää, että raskaana ollaan! Pitää nyt toitottaa täällä oikein urakalla, sillä ei taida kannattaa vielä ulkopuolisille hihkua.

Olo on aika hölmistynyt, miten se tapahtuikin näin äkkiä? Huhtikuussa oli vasta eka kunnon yritys, ja toisella kierrolla sitten tärppäsi. Älytöntä. Jotenkin olin vielä viikko sitten aivan varma, että en taatusti ole raskaana.

Nyt pitää vain keskittyä siihen, että pikkuinen pysyisi siellä missä on. Pelkään koko ajan alkavani vuotaa verta. Olen tutkinut jo netistä, että todennäköisyys siihen, että raskaus jatkuisi loppuun saakka, olisi n. 70 prosenttia. (Voisiko joku tulla hajottamaan minun adsl-modeemini?)

Toinen haastekin on: tästä aamusta alkaen en sitten syö enää mitään lääkkeitä. Jätin nyt pois kokonaan paniikkihäiriöön tarkoitetun lääkityksen lääkärin opastuksella. Myös unilääkkeitä olen silloin tällöin käyttänyt, myös ne on nyt laitettu sivuun. Kunpa arki alkaisi sujua normaalisti, ja paniikkikohtaukset vain pysyisivät poissa. Nyt ainakin on niin onnellisen tasainen olo, että luottavainen olen!

Kaikille blogin lukijoilleni terveisiä, vaikka blogi nyt vaihtuukin lapsettomuuspeloista epävarman ensiodottajan huolehtimiseksi, toivottavasti pysytte mukana! Oli ihanaa saada heti lukea kommenttejanne, sillä minusta tuntuu että halkean kun en saa kertoa tästä vielä kenellekään!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No kai sitä sitten jo uskaltaa onnitella: onneaonneaonnea! Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi hurja!! Olen tosi iloinen puolestasi! Onnea kaikkeen!

Anonyymi kirjoitti...

Oho, onnittelut!!!!

Cazze kirjoitti...

Kiitos =) (tämä valvoo vielä kun ei vain uni tule silmään...)